FAQ

Tekniske problemer

Jeg opplever problemer med nettsiden. Hva bør jeg gjøre?

Hvis du har spesifikke problemer med funksjoner på nettsiden, ta gjerne kontakt med vår kundeservice på post@tegne.no eller telefon 21 01 23 45. Vi vil være glade for å hjelpe deg med å løse problemet.

Jeg klarer ikke å logge inn. Hva gjør jeg?
Hvis du har problemer med å logge inn, så kan du prøve å tilbakestille passordet ditt.  Da får du et nytt passord tilsendt på e-post.
Husk å sjekke søppelposten dersom du ikke får en e-post innen kort tid. 
Om du fremdeles har problemer med å logge deg på, kan du ta kontakt med kundeservice på post@tegne.no, telefon 21 01 23 45 eller på chatten

Kundeklubb og rabatter

Kan jeg bli med i kundeklubben?
Ja, alle kan melde seg inn i vår kundeklubb! Meld deg inn i kundeklubben her.

Jeg har allerede en rabattavtale med dere. Hva gjør jeg?
Om du allerede har en rabattavtale med oss fra tidligere, så kan vi fikse det slik at du får den med deg videre.
Ta kontakt med oss på post@tegne.no, telefon 21 01 23 45 eller på chatten, så hjelper vi deg med å overføre denne rabatten videre. 

Hvordan bruker jeg rabattkoden min?

De fleste kupongkodene våre fungerer gjennom kundeklubben. Når du er innlogget på nettsiden går du inn på profilen din. Skrive inn kupongkodeordet i feltet under loyalty program hvor det står «har du et kodeord?». Fordelen med disse er at de fungerer både på nett og i butikk.

Dersom du har en vanlig rabattkode, skriver du den inn i kupongkode-feltet i handlekurven.

Bestilling

Kan jeg legge til eller fjerne varer i bestillingen min?
Du kan ikke legge til varer, endre antall eller fjerne noe fra bestillingen din etter at den er sendt til oss. Om du ønsker å endre noe i bestillingen din, så er det best å ta kontakt med kundeservice på telefon 21 01 23 45, så skal vi prøve å hjelpe deg så godt vi kan!

Levering og sending

Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?
Vi pakker og sender ordren din så fort som mulig. Når ordren din er ferdig pakket, mottar du en e-post med sporingsnummer som du kan bruke til å spore pakken din på www.posten.no/sporing

Hvor kan jeg hente pakken min?
Du kan velge selv hvor du ønsker å hente pakken din. Du kan velge mellom å få pakken på døren, i postkassen, til et utleveringssted i nærheten av deg, eller hente i en av våre butikker.
Du kan lese mer om frakt og levering her.

Leverer dere utenfor Norge?
Nei, vi leverer dessverre ikke utenfor Norge. 

Jeg har valgt «hent i butikk», når kan jeg hente ordren min?
Vi pakker ordren din så fort vi kan og sender deg en e-post med en gang ordren er klar til henting. 
Noen ganger hender det at vi ikke har enkelte varer på lager i butikk. Da kan det ta litt ekstra tid før ordren din er klar for henting. Om dette skjer, gir vi deg en beskjed på e-post. 

Lagerbeholdning

Det er tomt for den varen jeg ønsker å bestille. Når kommer den inn igjen?
Vi prøver å ha flest mulig varer på lager, men vi har et så stor sortiment at det ikke er mulig å ha inne alle produktene til enhver tid.
Skriv inn e-posten din på det aktuelle produktet, så sender vi deg en e-postvarsel med en gang varen har kommet på lager igjen!

Har dere denne varen på lager i en av butikkene?
Vi har dessverre ikke oversikten over hva alle butikkene har inne på lager. Om det er en spesifikk vare du er ute etter, anbefaler vi deg å ringe til den aktuelle butikken på telefon 21 01 23 45 (velg den butikken som er aktuell for deg). Du kan også sende en e-post på post@tegne.no eller ta kontakt på chatten

Handlekurv