Kjøpsvilkår

Firma Tjenestene leveres av: Christ Engebretsen & Søn AS, organisasjonsnummer 961409616. Telefon:+47 21 01 23 45, E-post: post@tegne.no. Nettsted: www.tegne.no. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.

2.1 Priser Alle varer viser pris inkludert mva i Norske kroner. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter som moms, frakt og betaling.

2.2 Forbehold Vi reserverer oss for skrivefeil og eventuelle prisforandringer. Bilder brukt på sidene våre kan avvike fra varens faktiske utseende. 

2.3 Rabattordning Vi har anledning til å gi rabatter på varer og tjenester gjennom rabattkoder i nettbutikken. 

3.1 Betaling Betalingsløsning er levert av Klarna og Vipps. Les mer om Klarnas betalingsløsning her

3.3 Klarna Betaling med Klarna gjort gjennom mobilnummer og verifisering av mobilbank ID. 

3.3.1 Faktura & delbetaling I samarbeid med Klarna tilbyr vi en trygg og enkel faktura og delbetalingsløsning. Mer informasjon og generelle vilkår finner du her

3.3.2 Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling Klarnas kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt Klarna via deres kundeservice, eller direkte i appen. 

3.3.3 Reklamasjon, retur og tilbakebetaling Ubrukte og uskadede varer kan returneres innen 30 dager til en av våre butikker eller sendes tilbake til vårt lager. Ved feil og mangler kontakt oss så snart som mulig på post@tegne.no. Når retur er behandlet og godkjent vil vi returnere pengene til deg via samme betalingsmetode du benyttet ved betaling. Har du valgt å returnere via Posten trekker vi 100,- for returfrakten normalt 3-7 dager fra du sendte varen i retur. Les mer om reklamasjon og retur her. 

4. Personvern, sikkerhet og personopplysninger I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi kan lagre og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Vi vil ikke avsløre din personlige informasjon til tredjepart.

5. Kontakt & Support Se  “kontakt kundeservice”-siden for oppdatert informasjon om hvordan man kommer i kontakt med support. Våre kunder kan kontakte oss gjennom e-post, chat og telefon i vanlig kontortid. 

6. Cookies  En «cookie» er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre informasjon som din innlogging eller varer i handlekurven din, mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg. 

7.1 Force majeure Force majeure omhandler situasjoner som er utenfor partenes kontroll, slik som krig, brann, blokade, miljøkatastrofer, restriksjoner og forsinkelser eller mangler av leveranser og andre omstendigheter når partene ikke kan råde over den. Slike unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen kan utføres under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene under bruk av denne bestemmelsen. 

7.2 Endring av kjøpsvilkår Etter at kunden har gjort et kjøp har selger ikke rett til å endre vilkårene i det aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt. 

7.4 Tvister og lover Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol 

Handlekurv