Reklamasjon og retur

Dersom du ønsker å returnere en vare kan du enten levere tilbake varen i en av våre butikker eller sende varen tilbake til vårt lager. Dersom det er feil eller mangler på varen ønsker vi at du kontakter oss så snart som mulig på post@tegne.no

Retur i en av våre butikker
For å returnere i butikk, må du ha med deg varen du ønsker å returnere. Dersom det er mangler eller feil på varen må du oppgi dette slik at vi kan viderebringe dette til våre leverandører. Det kommer ingen ekstra kostnad ved retur i butikk.

Retur via sending
For å returnere varen må du fylle ut returskjema. Det har du fått tilsendt på e-post, eller laste det ned ved å trykke her.
Du må betale returkostnadene når varene blir sendt tilbake. 

Returadresse:
Christ Engebretsen avd. Bergen
O.J. Brochs gate 20
5006 Bergen

Reklamasjon

Når du får varene dine, er det viktig å sjekke at varene ikke er skadet eller defekt. Skulle varen være skadet eller ødelagt, ønsker vi at du kontakter oss så snart som mulig via e-post til post@tegne.no å få videre instruksjoner.

Tilbakebetaling

Når vi har mottatt og vurdert returen, vil vi betale tilbake via den betalings-metoden du brukte da du kjøpte produktet. 

Spørsmål? 
Kontakt oss via chatten, på telefon 21 01 23 45 eller på epost: post@tegne.no

Les mer om kjøpsvilkår her.