Reklamasjon og retur
Dersom du ønsker å returnere en vare kan du enten levere tilbake varen i en av våre butikker eller sende varen tilbake til vårt lager. Dersom det er feil eller mangler på varen ønsker vi at du kontakter oss så snart som mulig på post@tegne.no.
Retur i en av våre butikker
For å returnere i butikk, må du ha med deg varen du ønsker å returnere. Dersom det er mangler eller feil på varen må du oppgi dette slik at vi kan viderebringe dette til våre leverandører. Det kommer ingen ekstra kostnad ved retur i butikk.
Retur via sending
For å returnere varen må du fylle ut returskjema. Det har du fått tilsendt på e-post, eller last det ned ved å trykke her.
Du må betale returkostnadene når varene blir sendt tilbake.
Returadresse:
Christ Engebretsen avd. Bergen
O.J. Brochs gate 20
5006 Bergen
Reklamasjon
Når du får varene dine, er det viktig å sjekke at varene ikke er skadet eller defekt. Skulle varen være skadet eller ødelagt, ønsker vi at du kontakter oss så snart som mulig via e-post til post@tegne.no å få videre instruksjoner.
Tilbakebetaling
Når vi har mottatt og vurdert returen, vil vi betale tilbake via den betalings-metoden du brukte da du kjøpte produktet.
Spørsmål?
Kontakt oss via chatten, på telefon 21 01 23 45 eller på epost: post@tegne.no
Les mer om kjøpsvilkår her.